وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

 خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید در مورد لقب " آقای خاص " که در دوران حضورش در انگلیس به او داده شد گفت که پس از قهرمانی در انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا باید به او لقب " آقای منحصر بفرد " داده شود .
وی در مصاحبه با شبکه پرتغالی سیک گفت :" در انگلیس من به عنوان " آقای خاص " معرفی شدم . خوشبختانه اوضاع خوب پیش رفت و چه بخواهید ، چه نخواهید من تنها کسی هستم که لیگ های انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا را برده ام . پس بیش از آن که " آقای خاص " باشم باید مرا " آقای منحصر بفرد " صدا زد . "
مورینیو ادامه داد که به مرو زمان " تقریبا همه چیز " را در باشگاه هایی که در آن ها بوده برده است و "خودخواهی " و " خودپسندی " او کاملا کاهش یافته است .
وی در مورد خاطره حضورش در اینتر گفت :" موفقیت در باشگاهی نظیر اینتر پس از نیم قرن ، برایم رضایت خاصی به همراه داشت . این ها چالش های من هستند . "
در 49 سالگی ، مورینیو باید سومین فصل حضورش در رئال را سپری کند . وی ادامه می دهد :" من در هر جا بودم تقریبا همه چیز را برده ام . به مرور زمان ، خودخواهی و خودپسندی تو کمتر می شود . من همیشه دوست داشته ام که اطرافیانم را خوشحال کنم ، پس پیروزی در اینتر برایم خیلی خوشایند بود . این ها چالش ها هستند ، نه اهداف شخصی . "



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 68
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 295
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 133380
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1